Taisyklės ir sąlygos

1. UAB „Gamodus“ (toliau – Bendrovė) paslaugų teikimo taisyklėse (toliau- Taisyklės) reglamentuojama Bendrovės siūlomų paslaugų (toliau -Paslaugos) įsigijimo tvarka bei Bendrovės ir kliento tarpusavio teisės, pareigos ir atsakomybė.

2. Paslaugos – Bendrovė teikiamos konsultacijų ir LED ekrano nuomos paslaugos.

3. Paslaugų gavėjas – fizinis ar juridinis asmuo, su Bendrove sudaręs Sutartį ar Paslaugas gaunantis vienkartinio Paslaugų užsakymo pagrindu.

4. Šalys – Paslaugos gavėjas ir Bendrovė.

5. Sutartis – tarp Bendrovės ir Paslaugų gavėjo sudaryta Paslaugų teikimo sutartis (jei ji sudaroma), šios Taisyklės ir jų priedai, patvirtintos paslaugų užsakymo formos, kiti Sutarties priedai, pakeitimai ir papildymai.

6. Sutarties forma – sutartis gali būti sudaroma raštu (kai informacija Bendrovei arba Paslaugų gavėjui perduodama pasirašytinai, išsiunčiama paštu ar elektroniniu paštu) arba žodžiu (telefono pokalbio metu perduodama informacija Bendrovės nurodytais kontaktiniais numeriais).

7. Vienkartinis paslaugų teikimas – Paslaugų suteikimas Paslaugų užsakymo formos pagrindu, kai Paslaugų gavėjui yra reikalinga gauti tik konkrečią vieną ar kelias Paslaugas vienu metu ir jis nėra suinteresuotas ilgalaikiu bendradarbiavimu bei su Paslaugos gavėju nėra sudaroma Paslaugų teikimo sutartis

8. Paslaugų užsakymo forma – Bendrovės internetinėje svetainėje www.ispirmodublio.lt užpildyta forma.

9. Paslaugų teikimo įkainiai – Bendrovės Paslaugų gavėjui pateikiami paslaugų įkainiai.

10. Paslaugos gavėjas, norėdamas gauti Bendrovės teikiamas paslaugas gali pateikti užsakymą užpildydamas formą www.ispimodublio.lt, telefonu ar el. paštu, kontaktais nurodytais Bendrovės svetainėje www.ispirmodublio.lt .

11. Paslaugos gavėjas, pildydamas Bendrovės internetinėje svetainėje www.ispirmodublio.lt  esančią forma, nurodo savo vardą, pavardę, elektroninio pašto adresą ir trumpai aprašo užklausą, tam nurodytose anketos skiltyse.

12. Paslaugų užsakymui reikalingus duomenis Paslaugų gavėjas  Bendrovei gali pateikti telefonu, užpildydamas formą www.ispimodublio.lt arba elektroniniu paštu. Paslaugų gavėjas  atsako už Bendrovei pateiktų duomenų teisingumą. Bendrovė turi teisę pareikalauti pateikti Paslaugų gavėjo duomenų teisingumą patvirtinančius dokumentus. Sutartis laikoma sudaryta Bendrovei ir Paslaugų gavėjui sutarus dėl esminių paslaugų vykdymo sąlygų ir/ar pasirašius konkrečių paslaugų užsakymą .

13. Šalims susitarus dėl užsakymo vykdymo sąlygų Bendrovė įsipareigoja pradėti teikti Paslaugas  Šalių sutartu terminu. Jeigu Paslaugų negalima pradėti teikti dėl nuo Paslaugų gavėjo priklausančių aplinkybių, paslaugų teikimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo tos dienos, kai Paslaugų gavėjas pašalina šias aplinkybes ir apie tai praneša Bendrovei.

14. Bendrovė, teikdama Paslaugas užtikrina Paslaugų kokybę, atitinkančią Paslaugų gavėjo nustatytus reikalavimus.

15. Sutarties galiojimo laikotarpiu Bendrovė konsultuoja Paslaugų gavėją atitinkamų paslaugų teikimo klausimais.

16. Bendrovė turi teisę nutraukti Sutartį, jei Paslaugų gavėjas tinkamai neatsiskaito su Bendrove ir/ar Paslaugų gavėjui tapus nemokiam.

17. Sutartis pasibaigia, kai įvykdomi visi Šalių susitarimai aptarti Sutartimi.

18. Paslaugų gavėjas privalo sudaryti sąlygas Bendrovei tinkamai vykdyti sutartas Paslaugas.

19. Paslaugų gavėjas, susisiekęs Bendrovės interneto svetainėje nurodytais kontaktais turi teisę gauti naujausią informaciją apie Bendrovės teikiamas paslaugas, kainas bei sąlygas.

20. Taisyklės yra taikomos visiems fiziniams ir juridiniams asmenims, kurie naudosis Bendrovės teikiamomis paslaugomis.

21. Bendrovė turi teisę bet kuriuo metu pakeisti ir papildyti Taisykles.

22. Bendrovė neprisiima jokios rizikos ir yra besąlygiškai atleidžiama nuo atsakomybės, jeigu Paslaugų gavėjas išsamiai nesusipažino su Taisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.

23. Šalys už šių Taisyklių/Sutarties įsipareigojimų nevykdymą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

24. Šalys neatsako už dalinį ar visišką prisiimtų sutartinių įsipareigojimų neįvykdymą, jeigu įrodo, kad įsipareigojimų neįvykdė dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių.

25. Šioms Taisyklėms/Sutarčiai ir visoms iš Taisyklių/Sutarties atsirandančioms teisėms ir pareigoms taikomi Lietuvos Respublikos įstatymai bei kiti norminiai teisės aktai. Sutartis sudaryta ir turi būti aiškinama vadovaujantis Lietuvos Respublikos teise. Bet kokie nesutarimai ar ginčai, kylantys tarp Šalių dėl šių Taisyklių/Sutarties, sprendžiami abipusiu susitarimu/ derybomis. Šalims nepavykus susitarti, bet kokie ginčai, nesutarimai ar reikalavimai, kylantys iš šių Taisyklių/Sutarties ar susiję su jomis/ja, jų/jos pažeidimu, nutraukimu ar galiojimu, neišspręsti Šalių susitarimu, sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

26. Korespondencija, pranešimai ir kitas susirašinėjimas laikomi tinkamai išsiųsti/įteikti: tą pačią dieną, kai jie įteikiami asmeniškai (pasirašytinai) Šalių atstovams; įteikimo Šaliai dieną, kai siunčiami registruota pašto siunta;  kitą darbo dieną po elektroninio laiško išsiuntimo arba elektroninio laiško gavimo dieną, apie svarbios informacijos ir/ arba skubiai vykdytinos informacijos išsiuntimą turi būti informuojama žodžiu ir raštu.