UAB „Gamodus“ įgyvendina e. sandorių sudarymo sprendimų projektą
Šiuo projektu sprendžiama problema dėl sukūrimo ir įdiegimo pareiškėjo teikiamų paslaugų klientų savitarnos platformos, kurioje fiziniai ir juridiniai asmenys turės galimybę užsakyti bendrovės paslaugas, taip pat už jas atsiskaityti. Platformos vertė sprendžiant elektroninės parduotuvės nebuvimo problemą: įmonės paslaugos bus pasiekiamos bet kuriuo metu bet kurioje vietoje, pritaikyta ir turintiems specialiuosius poreikius, žinios tampa prieinamos, plati auditorija, platus prieinamumas. Per daugelį veiklos metų bendrovė pastebėjo, jog pardavimai ne e. erdvėje neleidžia įmonei plėstis, fizinių / telefoninių pardavimų veiklos sąnaudos pinigine bei laiko prasme yra didelės. Todėl būtini šiuolaikinių IT technologijų pritaikymai įmonės veikloje. Atitinkamai nuspręsta investuoti į e. parduotuvės sukūrimo projektą.
Projektas įgyvendinamas pagal 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-05 „Skatinti įmones skaitmenizuotis“ veiklos „Skatinti labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių skaitmeninimą, finansuojant e. Pardavimo sandorių sudarymo sprendimų diegimą, paslaugų ir produktų konfigūravimą ir vizualizaciją“ poveiklę „Skatinti labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių skaitmeninimą, finansuojant e. Pardavimo sandorių sudarymo sprendimų diegimą, paslaugų ir produktų konfigūravimą ir vizualizaciją“.
Projekto tikslas – didinti UAB „Gamodus“ pardavimo pajamas, diegiant e. sandorių sudarymo sprendimus.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis – nuo 2024 m. balandžio 8 d. iki 2025 m. liepos 8 d.
Bendras projekto biudžetas – 50 000 Eur, finansavimo suma – 25 000 Eur.
Finansavimo ir administravimo sutartis pasirašyta 2024 m. birželio mėn.